06-12-2019 Εσπερινός και Όρθρος Αγίου Νικολάου
By
Categories: Δεκέμβριος
You can leave comments by clicking here, leave a trackback at https://melodos.com/bibliothiki/wp-trackback.php?p=2306 or subscribe to the RSS Comments Feed for this post.
By Βασίλης Κιαμηλίδης 3 Σχόλια (leave a comment)
Categories: Δεκέμβριος
You can leave comments by clicking here, leave a trackback at https://melodos.com/bibliothiki/wp-trackback.php?p=2306 or subscribe to the RSS Comments Feed for this post.
By Μιχάλης, Αθήνα Πε Δεκ 5th 2019 at 11:51 πμ
Ευχαριστούμε πολύ!
By Βασίλης Κιαμηλίδης Πε Δεκ 14th 2017 at 5:44 μμ
Αγαπητἐ Dr.Nick Χαίρε πάντοτε εν Κυρίω.
Χαίρω που σου είναι χρήσιμες οι αναρτήσεις και σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές σου, και αντεύχομαι ομοίως.
Εγώ χρησιμοποιώ κείμενα κυρίως από τα βιβλία εκδόσεως ”ΦΩΣ” που τα έχω σε φυσική μορφή και ηλεκτρονικά βρίσκονται και στην παρακάτω ηλεκτρονική δ/νση. http://glt.goarch.org/
Πέραν τούτων έχω γραμμένα και προ 10ετίας από διάφορες άλλες πηγές τις οποίες και δεν καταγράφω.
Δυστυχώς η Αποστολική Διακονία δεν διαθέτει σε ηλεκτρονική μορφή τα βιβλία της ώστε όλοι μας να έχουμε την ίδια πηγή .
Κατά καιρούς μου προτείνονται πολλές σχετικές διορθώσεις από αρκετούς συναδέλφους τις οποίες και κάνω κατά δύναμη.
Καλή μας δύναμη και Ευλογημένη μας συνέχεια
Τι να πω!!!!!! Προτιμώ να γράφω όσο το δυνατόν περισσότερες ακολουθίες και τα όποια σφάλματα επαφίενται στους συναδέλφους να κάνουν τις διορθωτικές προτάσεις και να κάνω τις σχετικές διορθώσεις κατά δύναμη.
By Dr.Nick Πε Δεκ 14th 2017 at 4:30 μμ
κ.Βασίλη, δεν θα κουραστώ να ευχαριστώ τόσο εσένα και το Θεό που σου δίνει κουράγιο και διάθεση για τη δουλειά που προσφέρεις.
Ειδικά τώρα, για τον Παρακλητικό Κανόνα του (προστάτη μου) Αγίου που προτείνατε, βασισμένο σε πιο γνωστά προσόμοια, ενώ γνώριζα και χρησιμοποιούσα άλλην εκδοχή του με διαφορετικά κείμενα:
http://users.otenet.gr/~mystakid/par_agnik.htm
Καλά Χριστούγεννα να έχουμε.
ΥΓ. Σημείωση που ουδόλως μειώνει τη σύνολη χρησιμότητα των πονημάτων σου:
Έχω παρατηρήσει κατά καιρούς αρκετές διαφορές στα κείμενα, τόσο κυρίως σε στιχηρά Αίνων και Εσπερίων, όσο και σε Δοξαστικά Αγίων μετά των Θεοτοκίων τους, εφάπαξ μάλιστα, και ολόκληρο διαφορετικό Κανόνα Αγίου (Κυριακής).
Να υποθέσω ότι χρησιμοποιείς ως “πηγή” διαφορετικές εκδόσεις Παρακλητικής – Δοξασταρίου – Μηναίου ; (εμείς έχουμε εν χρήσει την του Ρηγοπούλου & της Απ.Διακ.Ελλ.) Δεν φανταζόμουν ότι μπορεί να υπάρχει αυτή η ανομοιογένεια. Όπως και ότι δεν θα ήταν – ίσως – “λάθος” να ψαλλεί μια “άλλη πρόταση” τροπαρίου για την ίδια θέση του στην ίδια ακολουθία.
Τα σέβη μου και πάλι.